mer innadrettet virksomhet

I dag har jeg nok satt ny personlig rekord i selvmedlidenhet, ettersom jeg jo er helt alene her og det ikke er noen andre som kan synes synd i meg sånn at jeg kan blåse meg litt opp og si Pfff det er jo bare en forkjølelse.
Jeg begynner å få litt panikk her, ikke kommer jeg meg på skolen og ikke får jeg jobbet med oppgaven, så jeg ligger elegant en uke bak, hvilket i og for seg ikke er noe som kreerer noen indre malstrøm, men mammalille kommer altså for å feire 60årsdagen sin her, på mandag, og den gangen det virket som en kjempeide var det ikke planlagt at jeg skulle være syk en uke først. Nå blir det nok vanskelig å komme fra på skolen. Det er litt verre, ingen egentlig kjempepanikk i det heller, men
JEG HAR IKKE KJØPT JEBBURSDAGSGAVE ENDA! og det er ikke et hotellrom å oppdrive i Stockholm så hele åsgårdsreien skal bo her og da må jeg vaske og rydde og jeg har en uke med forkjølet oppvask og min venn Jarno kommer lørdagen og da har nå for sikkerhets skyld vi en avtale da og så må jeg ut og kjøpe kopper og fat og liggeunderlag og mat til oss alle og finne et sted vi kan feire dagen og GAVEN!!! Jesus gud
Og alt skolearbeidet. Å magen min voi og voi hvordan skal dette gå.



Pffff. Det er vel strengt tatt luksusproblemer dette her. Men luksusproblemer må også løses.

3 kommentarer:

Rållsis sa...

Stakkars Silje!! Skulle gjerne hjulpet, men det er for langt til deg!!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hele den hurven du får på besøk kan vel trå til litt med såpe, skrubb og vann? Og etterpå bestiller dere pizza. ☺ Og bursdagsgave til mutter er en sang du nå har tid til å komponere i ditt hode mens du ligger der i horisontalen. Var jeg ikke løsningsorienter nå?

frk. Figenschou sa...

veldig!

jeg tenkte at for en gang skyld skulle mamma slippe å få noe hjemmelaget ræl, men den kanskje ryker nå. Og så må hun vaske i tillegg. Haha.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...