jodah

Hele tiden flyr det luftballonger over himmelen. Kanskje de holder på med noe.
Vi har veldig mye utsikt. Det er deilig å ikke bo i kjelleren på Møhlenpris mer.

Egentlig er jeg veldig sliten og må sove. Det er slitsomt for en landsens pike å både begynne på skolen og å flytte til storbyen. Vi hadde presentasjon på skolebiblioteket i dag. Bibliotekaren sa "og her kan man ta en liten lur" og pekte på noen puter. Og vi har eget kjøkken ved klasserommet. Altså, ikke en kjøkkenkrok, men et ganske stort kjøkken. Det er deilig med en skole som legger opp til at man kan jobbe mye.

Byen har jeg ikke sett så mye til, siden jeg har nok med skolen, men den er der. Og det er den sikkert noen dager til.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...