det går min vei

Jeg har alltid fryktet Wenche Foss' dødsfall. For da kommer den obligatoriske "kjære fantastiske umistelige folkekjære artist som tiden tross alt har kjørt ifra" kavalkaden i alle tv- og radiokanaler.
Og så bor jeg i Sverige når det hender! Fantastisk!

I tillegg til dette har jeg endelig klart å få tak i batterier til ulemaskinen. På clas ohl.
Men jeg når jo tross alt ikke opp til taket, så den får ligge oppå bokhyllen til noen som er litt lengre enn meg stikker innom.

I tillegg planlegger jeg å bake litt, om jeg ikke setter meg fast i internett igjen.

10 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Hun var en fantastisk dame! En av de siste divaene...

frk. Figenschou sa...

ja, og jeg slipper å forholde meg til det mer enn AKKURAT så mye som det!

frk. Figenschou sa...

eller snikkavalkerer du på bloggen min nå?

Osloskånskan sa...

Hva er "snikkavalkerer"? Faen, det kunde jag ju inte ens uttala ju!

frk. Figenschou sa...

ja, det var vel et sjøllaga ord. kavalkere: lage kavalkade. snik-kavalkerer!

Osloskånskan sa...

Ahh...! Näe, det gjorde jag inte.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Skikkelig godt planlagt av både deg og Wenche.

frk. Figenschou sa...

ja, men, egentlig, så må nok dette settes på kontoen for slump. Sjøl om det jo åpenbart var på tide å forlate landet.

paaskeharen sa...

tenker på en sang av 'paven' for en hel del år tilbake: Døv enke foss. Tidenes kanskje mest provoserende norske rockelåt. Har dere ikke tilgang på norske nettaviser i Schweden?

frk. Figenschou sa...

jo, men man velger selv hva man klikker på. Herlig!

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...