kort

En ting som var så deilig på Samisk Barheng var at jeg plutselig fikk høyden min tilbake. Jeg visste ikke at jeg hadde savnet den. Men plutselig sto jeg midt i en flokk og var høyest igjen. Ahhhhh.....!


Her er en annen som er litt kort. To faktisk. Den norske telefonen min ringte i går kveld:
-Ja, hallo, det e ho Silje?
-Ja, hallo, det er fra Netcoms kundeservice, jeg snakker med Beate nå?
-Næi, æ hete Silje
-Ja, ok, kan jeg få snakke med Beate?
-Næi, det e ingen Beate hær.
-Jaha, ...ok, men vet du hva, da tar jeg og ringer tilbake en annen dag da!
-Eh, javæl.

Hvorfor i himmens navn sa jeg ehjavel!?
Dette kan bli spennende framover. 

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...