helgen: helg.

På fredagen var jeg ute med Samerna. Jeg er jo med i sameklubben her. Organisert medlem av etninsk gjeng, altså, det er ganske stas. De arrangerer foredrag og kurs og sjettefebruar og barheng. Fredag var barheng. (men jeg HAR vært på foredrag og!) Tidligere var det en lang bar på stedet der vi møtes, men nå er den tatt bort, og det er kommet opp skilt om at det ikke er lov å danse på bordene, hvilket var en skuffelse for mange så det ble nå mest heng, da.
Og det var så trivelig! Juhu!
Endelig noe som ikke er skolerelatert altså, hurra. Og vi prata masse skallebånd, finnes det bedre festkonverasjon?
Stockholm har bare trengt litt mer samer, så ble det bra.
Skulle ønske det fantes en trønderklubb og. Jeg kunne agert stum og meldt meg inn, DET hadde vært stas.

4 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Hva er sjettefebruar?

frk. Figenschou sa...

samefolkets dag!

Unknown sa...

Fint med helg!
Skallebånd?

frk. Figenschou sa...

sånn som man snurrer rundt skallene. eller kommagene. så de ikke faller av. eller det kommer sne nedi.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...