jo

I dag røyk det tre tråder i veven i løpet av ti minutter. Da er det åpenbart at man må skifte garntype. Drit. Hvis jeg skal fortsette å begynne på nytt og på nytt og på nytt hele tiden kommer jeg aldri til å bli ferdig med noe som helst.
Bra prosess, avtrødde komager.

Vår. Jeg vil ha vår og gå i småsko og tskjorte og være vårlig i hodet.

Og. Jeg får ikke oppdatert telefonen min for da må den kobles til pc og jeg visste ikke at man måtte kjøpe seg pc når man kjøpte telefonen, som ikke vil motta eller sende mms uten en oppdatering, jeg mitt mehe, har jo mac.

Jeg har finlest litt på forbrukerkjøpsloven for mannens mors telefons skyld, og jeg sier, jeg GLEDER meg til å kjøpe min neste mac i Norge. Og klaske den i bordet! Igjen og igjen!

Om jeg ikke kjøper pc da.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Bytt ut kommagene med joggesko, de trenger ikke bånd som veves av tråder som ryker....Bare et forslag. ☺

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...