Da venter jeg bare

For det er det jeg gjör.

På garn.

Jeg har i dag värt hos en veldig snill og veldig flink frufröken som vever skallebånd og som har hjulpet meg i gang med denne jävla plukkingen. Plutselig forsto jeg det. Litt som å läre å lese.  Nå skal jeg veve noen flere band, men da må jeg jo ha garn, og da må man snakke med teknikeren på Vev når hun a)er der b)ikke har undervisning så det er jaggumeg ikke så enkelt.
Alt som involverer andre og faste tider som man ikke vet noe om tar lang tid.

Jeg er klar!
Til vevningshalloi!

Men det er ikke teknikeren nei.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

...og hvorfor vever du disse skallebåndene igjen...?

frk. Figenschou sa...

sånn at ikke kommagene faller av.

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...