Jeg printer

Jeg skal ha porteføljegjennomgang i morgen (trodde det var i dag, som viste seg å være en søndag) og derfor printer jeg ut endel arbeider. Det letteste og vanligste er å vise på dataskjerm, men jeg liker papir.
Og printeren maler som en gammel hankatt.
Det høres jo sikkert bra ut, men jeg mener det ikke som en metafor. Jeg mener det bokstavelig. Den høres ut som en gammel, grå katt som veier noen kilo for mye. Som ligger og maler.
Det kan jo umulig være bra.

Men det kommer forsåvidt papir ut som det skal. Med print på og alt.

I dag er forresten macDatamskin tre år gammel. Og garantien virker ikke lengre. Så da er det bare å vente på katastrofen. Bank i bordet, stolen og fotskammelen. Neste maskin blir med norsk forbrukerkjøpslov, det er sikkert og visst.
Oi, nå gikk jeg nettopp forbi speilet og jeg går i pysjamas enda!
Det er deilig med hjemmekontor.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Høres ut som printern går før datamaskina...

Interessant myte i forrige innlegg. Sikker på at det er en myte, det kan jo faktisk være sant....virker logisk.

Spør f.eks. aldri en svenske om han vil være med på vorspiel...ja, det var visst et tysk ord, ikke norsk....

frk. Figenschou sa...

jojo men rolig, artig, pule, tilfeldig, alle de ordene der! Og hyfsat, smarrigt, fåtølj, snubbe---hvor tar de det fra? Er det ikke samme språk?

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...