æ E ikke trøtt!

Ikke i det hele tatt.

Jeg har oslojobbet og dau i hodet av det, og hatt første heat i improvisert venninnebonanza, og sett bittelitt granprii, og det var jo surt og gøy, og eh

ja. Det er finvær. Jeg har funnet veien hit og dit så lenge både her og der er en t-banestasjon. Og Sæsse var og hentet meg og jeg frøys og gikk inn i en butikk og kjøpte sjal og kjøpte akkurat det som Sæsse hadde rundt halsen uten å innse det og Sæsse gjorde lykkelig butikkdamen oppmerksom på det og jeg hadde pengene mine pent i en konvolutt og plutselig ble vi tulutta&makronella på tur i storbyen.

Nå forer min vertinne meg med vin.
Frk. Pollyjones har system i flyttelasset sitt. I en kasse er det brevpost. I hele kassen. Jeg er imponert.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Er du Tulutta eller Makronella? Og hvor kommer det uttrykket fra egentlig, jeg har jo hørt det men husker rett og slett ikke...

Det ligger en award til deg på bloggen min -helt frivillig greie!

frk. Figenschou sa...

tulutta og makronella er to gamle damer i en barnebok! Eller flere barnebøker da, de heter sånn...tulutta og makronella på nye eskapader, etter min hukommelse.

takker for award, alltid en ære!

frk. Figenschou sa...

Og jeg er vel tulutta.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...