nåkkengaaang

Igjen sitter jeg helt mutters aleine på klasserommet og lurer på hva det er jeg ikke har fått med meg.
Sukk.
Muligens, men langt fra sikkert, var det noe i går jeg gikk glipp av og ikke noe som foregår nå. Det demrer for meg at det muligens var fest på skolen i går i anledning åpningen av Vårutstillingen.
Jeg var jo på Vårutstillingen, men ble overstimulert etter fem minutter og holdt meg litt unna folkelighetene for jeg skulle jo ha porteføljegjennomgang med en venninne i en krok.

Demringen er ikke min egen. Det kom en lærer innom her og sa at, ja, det kommer kanskje noen innom etter lunsj, det var jo fest her i går, det ser man ju direkt.
Jeg ser det ikke særlig direkt.
Men han sa at det gikk nok ganske hardt for seg ja!
Jaja. Det er alltid rotete på vårt klasserom.
Fest ja.

Jeg har mange andre kvaliteter.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...