men faen da!

I dag også sov det en student på roomet jeg har booket! Bor han der eller?
Og i tillegg lå det en fremmed fyr og sov i sofaen bak i klasserommet, der vi spiser lunsj. En meter fra der jeg sitter. Jeg liker ikke så godt å jobbe midt blant alle disse sovende fyrene.

Så jeg sendte en mail til hun som har laget sengen inne på prosjektrommet. Sengen er hennes masterprosjekt. Hun synes sikkert ikke det er så strålende at folk sover der. Sjøl om en seng skal soves i, tross alt. Sofaen i klasserommet får jeg legge ut på blocket.se eller noe.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Er det hardtarbeidende elever, hjemløse elever eller bare hjemløse disse her?

frk. Figenschou sa...

litt usikker! ikke hardtarbeidende tror jeg.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...