Invasjonsstyrken

I går hendte det noe grusomt.
Jeg visste jo godt at den vepsen var et sted i leiligheten, så jeg gikk rundt og prøvde å få øye på den, satt opp tre feller og gikk rundt og passet meg og dobbeltsjekket før jeg tok på noe.
Men den holdt seg jo unna, så til slutt satt jeg meg i den fantastiske nye stolen til the Stig for å komme i gang med pensum for dette kurset. Da jeg reiste meg for å skru på litt mer lys utpå kvelden så jeg at den lå i stolsetet.
Jeg hadde sittet den ihjel!

Den veivet litt med armene men var så godt som død så jeg la den ut på verandaen. Jeg tror den må ha sittet på rompa mi hele tia mens jeg lette etter den!
For en som er så redd for veps som jeg er er den en forferdelig ekkel tanke. Grusom.

Nå forblir dører og vinduer gjenlukket til sneen kommer.

6 kommentarer:

Bergljot sa...

Altså, jeg synes veldig synd på deg, men nå ler jeg. Høyt! fantastisk. Godt at du ikke har bittskader. Eller har du det?

frk. Figenschou sa...

nei, den döde uten motstand.

yrg sa...

sikkert sliten stakkar.... av all den bortgjømminga og dyp konsing på ikke å gå i fella...

Unknown sa...

Det var kanskje synd på deg, men tenk på den stakkars vepsen! For ein pinefull død!

frk. Figenschou sa...

det var derfor jeg la den ut på verandaen da den veivet litt med armene, istedet for å skylle den ned i do.

og også litt fordi jeg har dårlige erfaringer med veps som blir skylt ned i do.

Elisabeth, innerst i veien sa...

HAHAHAHAHAHAHA!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...