og så litt regn

Er jeg litt for åttitreårig når bloggpostene mine handler om været?
Flere åttitreåringer burde blogge.
Men kanskje ikke om været.

Det er litt deilig at det regner, det føles mer normalt, dessuten har jeg jo som sagt solbrente knær. Og det lukter godt ute.
Ulempen var at jeg ble ganske våt da jeg skulle opp på museet i et lite møte. Men jeg er jo ikke laget av pappmachemasje.
(Hva er jeg laget av? Lær?)

Nå fant jeg en tekopp som jeg hadde laget meg for noen timer siden. God og kald. Men en hyggelig overraskelse like fullt. En annen overraskelse jeg mer frykter er når jeg kommer på det jeg lå og tenkte i natt at jeg måtte huske å gjøre i dag, men ikke gadd skrive ned for det var jo så viktig at det kom jeg til å huske på uansett.
Nu vel.
Jeg har fått taco både til frokost og lunsj!

4 kommentarer:

Nick Muddyfoot sa...

Du er muligens laget av trolldeig og isopor.

frk. Figenschou sa...

jaha ja. og ståltråd, isåtilfelle.

Polly S Jones sa...

Kan du lage noe i pappmachemasje til meg?

frk. Figenschou sa...

nei, jeg vet ikke hvordan man gjør det.

og så vil jeg bare si at nå har jeg spist taco til middag også! Begynner å bli litt lei.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...