tilbake hos min mor

Min tante er her også, og har fått den dyna som gjester får hvis de er litt frampå og nekter å sove under samedyna. Men jeg er også frampå og uoverrumplbar, jeg har med sovepose.

4 kommentarer:

Bergljot sa...

Framsynt jente:-) Samedyne? Er det den korte?

frk. Figenschou sa...

der er den korte ja.

frk. Figenschou sa...

der skriftaer sånn tjukk er det link til andre innlegg om samedyna.

paaskeharen sa...

Aha.

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...