oppdaterer oppdateringene

Jeg jobber. Noen dager i arbeidsklær, noen dager foran dataen. Og så hender det at jeg går ut og drikker øl, og krangler med folk. Jeg tar min oppgave som Nordlig Ambassadør alvorlig, prater man skit skal man vite at man gjør det. Og så jobber jeg igjen, mest det. Om ikke lenge blir det Stockholm igjen, jeg synes alltid det er så fryktelig trist å dra fra høsten her.

Hva mer?
Det holder seg rundt ti grader (celcius, som vi bruker her nord) og det er litt deilig. Fire grader derimot.
Jo, det blir jo litt famlie. Skjønt de klarer seg jo ganske bra sjøl også.
Når jeg er ferdig å jobbe skal det helst bli litt hytteliv. Da må vi først flytte litt flyttelass.

Og dere da?

4 kommentarer:

paaskeharen sa...

To toårsdager på to dager. Kakebakrus. Øresus.

frk. Figenschou sa...

ups. ja, de blir vel ganske slitne selv og vil jeg tro. men nå er det et helt år til neste gang, med bare jula imellom!

yrg sa...

heisann peisan.... har altså ikke sedd snurten av dæ i det hele tatt!!! nu e vel ikke æ den mest sosiale for tida, har vært på feriering i inn og utland(Suomi) og ellers stådd med rompa i været og stabla stein, murt og rota i jorda i hagen.... skjønt hage... men det blir fint.... har løst å ta en øl med dæ.... Savne dæ du vakre menneske...

frk. Figenschou sa...

æ vil ta en øl med dæ å! en klukkklukk øl!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...