Det er sol på fjorden og den er blå nå

og stille.
Det er ikke midnattsol for klokken er bare kvart på elleve. Vi har kommet hjem fra fest på teateret der jeg jobba før. Det er en av de fine tingene med å bo i Kirkenes, det der å gå hjem fra fest i solskinn på natten. Nå kom vi jo tidlig hjem da, så man kan kanskje ikke si at vi kom hjem i solskinn på natten, men det ligner.

En av de andre fine tingene med Kirkenes er at man treffer kjentfolk overalt. I Stockholm har jeg truffet kjentfolk tilfeldig to ganger. Her er det to ganger pr løpemeter. Stort sett slekt.

I morgen skal vi på grava til bestefar for det er hundre år siden han ble født. Jendor er født hundre år etter ham og jeg er født hundre år etter min oldemor.
Men kanskje blir det vafler på sentrum også. Med Jendor.
Og slekta.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...