lister

Det jeg hadde tenkt å få gjort:
-rydde i den der papirbunken med viktige papirer som vokser og truer med å bli selvdestruktiv
-tørke støv
-gå over gulvene med støvmoppen
-vaske kjøkkengulvet
-plante om prydtobakken (den HETER det)
-binde opp rankene
-spore opp han blomstervanneren min som har gått under jorden
-påbegynne pakking
-som inkluderer en utgraving av kjellerboden
-funnet fram viktige papirer for sønnen, hvis de ikke er i ovennevnte bunke
-bestilt 100 meter lasso
-vaske klær
-sprette opp ryggen på den nye sommerkofta
-ringt min mor

Det jeg fikk gjort
-flytta bunken med de der papirene fra ett bord til et annet

2 kommentarer:

ALL VERDAS sa...

Det er vel ikkje noka trøyst, men me er fleire som lagar lister, og dei bunkene med papir, artiklar, aviser kva det no er, dei set ein stoppar for alt anna. Grusomt!

frk. Figenschou sa...

De veier flere tonn.

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...