En kunstner sender sine verk

Alt står fortsatt fast i Lule.
De vil fortsatt ha det svenske personnummeret mitt.
Dette er fortsatt den fjerde forsendelsen på ett år jeg har sendt, og det er fortsatt første gang det kreves svensk personnummer.
Jeg har fortsatt ikke svensk personnummer, såklart.
Jeg har oversendt hele greia til utstillingsstedet, det er de som er ansvarlige for transporten og jeg kan ikek gjøre noe mer.
Jeg har gitt bskjed både til han i Luleå og han jeg bestilte transporten av at det er utstillingsstedet som overtar nå.

Men de fortsetter med ringingen og mailingen.

HAR DU SKAFFET DE NØDVENDIGE NUMRE. SEND TIL KENT OLOF. SNAREST.

De nødvendige numre er altså et svensk personnummer. Til slutt måtte jeg sende en mail og si at dette var ikke noe jeg kunne trylle fram. Igjen, ta kontakt med disse menneskene på denne epostadressen og dette telefonnummeret som er identiske med epostadressen og telefonnummeret jeg sendt i forrige mail.

Vi får se.
Vi får se.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...