Men idag

Men idag, i dag skal jeg skrive verdens sinteste, skarpeste mail, for i dag er det fredag og det er i dag jeg har bestemt at den skal sendes, i det bittelille håpet at jeg i det minste skal ødelegge helgen til noen der borte i Kanada som har behandlet meg som skit,
og i går sladra jeg til fagforeningen om et annet sted,
og selv om det ikke hjelper noenting, selv om jeg fortsatt er nederst i næringskjeden og fortsatt ikke har atelier eller kan ta ferie, og fortsatt ikke vil bo i Kirkenes mer,
så hjelper det å i det minste være i en posisjon der man har råd til å si ifra.  

Og når man har sagt ifra så er det lettere å legge ting bak seg.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...