Timingen

I går fikk Jendor korona. 
Da var det jo veldig bra at jeg ikke dro til Bergen. Og jeg får flytte inn i min egen seng med Jendor som har korona, og så flytter the Stig ut i Jendor sin seng der ingen har korona for øyeblikket. Det er veldig deilig å sove i sin egen seng selv om Jendor sover SOM EN GLOVARM MAKK MED BLEKKSPRUTFORM, RULLEGRADINNE BLAFRER OG NOEN SNORKER PÅ DET ANDRE ROMMET. Egen seng, tusen poeng. 

Det går ganske greit her, han er litt slapp og så har han jo en litt dramatisk personlighet så når han klarer, gjenforteller han opplevelsen av å ha fått korona i sanntid. Deilig når han er litt slapp. 

Og husverten sier at nå er de ferdig å borre i veggene mine og det var også ganske greit timet med Hjemme med Korona Uansett.
Hvis bare jeg får jobbet litt snart så blir livet tilogmed enda bedre.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...