daggen i dagg

i dag har jeg trykket masse på t-skjorter. Det er kurset mitt i fellesfaglige uker. Altså, ikke tskjortetrykk, men klæsj med pigmentfarger, og da kan man jo gjøre det beste utav det. Jeg har laget mange fine trykk. To med rare statuer jeg tok bilde av i kina, en med meg som drikker sprit og søstra mi som sminker seg, en med Reite som er vill i blikket og spiller fele, og mange fler. Nei ikke mange fler, men noen.


Så har jeg muligens laget en regel i dag, og den er sånn:
I dag trenger jeg ikke gå å svømme.

Fin regel, muligens.



Jeg har også, som mange andre, tenkt litt på dette med blogging. Det jeg har tenkt er at blogging er gøy.
Desverre er den luthersklogiske konsekvensen av dette, at det må være galt å blogge mye. Og jeg blogger jo masse fordi jeg synes det er gøy. Altså må jeg ha det litt dårlig med meg selv fordi jeg blogger.
Teite, teite, teite Luther. Gå å gjem deg i vaskemaskinen.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...