veldig morsom overskrift

i går skulle vi egentlig på adjagaskonsert, men den er om en måned. Så vi drakk akkevitt og gikk på fest istedet.
I dag er morten bakfull og totalt uten underholdningsverdi.
Det er litt kjedelig. Det er mye kjedeligere å kjede seg sammens med noen, enn alene.

Bæsjebruner har vært her og hatt visning, uten å varsku oss, eller hun som har rommet som skal leies ut, og uten at vi var hjemme.

Radioen spiller veldig mye den der Rudolf Nilsen sin Gi meg de ranke og rene, eller hva den heter, fordi det er Gymnaslærerpedersenfilm på kino.
Altså, melodien til Gi meg de hømhømhømhømhøm, ligner veldig på en sang jeg likte så godt på barneskolen, Når klokka i skogen slår tolv (drmmdrmmdrmm) da kommer de renslige troll (drmmdrmdmrm) med bøtter og koster og spann (drmmdrmmdmrm!) og...eh-syngsyngsyngsyng også vann! og en humle med støvete ben, fikk de fanget og så tørket ren (DRMMDRMMDRRMMM!)
Man skal ikke synge Drmmdrmmdrmmm, men man får den følelsen inni seg mellom slagene liksom.

Ellers har jeg det veldig bra, hei hei hei. drmmmdrmmdrmm! Hjertlig hilsen silje

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...