sittepåstol og drikkevin!

Nå har jeg fått sittetpåstol og drikktvin, mens Morten har lagetmat! Det slår alt.
Jeg trenger bare å være sånn middels underholdende, så har jeg gjort min del.
Det er så mye mye bedre enn å svimmel og sur slenge ihopes noe kl. ti over sulten som man ikke har det ringeste tro på at blir noe godt. (Og man har rett.)
Dette ser lovende ut. Jeg tror jeg beholder ham her iallefall til påske.
Nå ligger han på sengen og humrer&fniser og leser Rockyblad.

Ja, og så har jeg fått leke med photosjåp og ikke trengt å gjøre noe fornuftig i en hel uke, det ser sånn ut: (finn fire feil)

nei det ser slettes ikke sånn ut. er det bare meg som ikke klarer å laste opp bilder til bløgging mer?

2 kommentarer:

Anonym sa...

bruk flickr

og firefox som browser

frk. Figenschou sa...

nei jeg elsker opera

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...