ojojoj

ojojoj jeg hat fått en utfordring, av Julie, aktivt medlem av folkebloggerhverdagsfamilien.
Det er sånn fire ting man har gjort eller sånn. Jeg har akkurat lest hennes og tar min fritt etter hukommelsen

fire ting jeg har bodd. (den husket jeg)
Kirkenes
Berlin
Nitra
Rauland

Fire jobber jeg har hatt (husker den også)
skuespilelr
museumsguide
rustnestifterfragamledokumenterutpeller
vaktmesteassistent

fire...serier jeg ser på? Har ikke tv.
men
creature comforts
band of brothers
pride and prejudice
den der søppelhaugserien på discovery, før amerikanerne fikk være med



fire...nå begynner det å gå tregt.
fire fire fire...fire filmer jeg kunne sett om og om igjen
ingen tror jeg. eller huff.
jeg tar heller fire radioprogrammer:
hallo i uken
verdt å vite
wasabi
radiodokumentaren


jeg mener det var en kategori til
fire ting jeg liker å spise!
nå liker jeg ikke så godt mat da.
men morten sin mat
pizza
pinnekjøtt
taco! og piroger! og uer.
Og brød med laks!

fire stykker jeg sender utfordringen videre til
den må jeg jo huske, rent logisk
fruen
hedda
siljevige
solemia

Jeg mener kanskje det var en kategori til.

2 kommentarer:

Fru Skurk sa...

Jeg følger selvfølgelig pliktskyldigst opp på denne kjedebloggen. Takker og bukker.

Anonym sa...

Jeg har glemt passordet til bloggen min, så den står og gjesper der ute på internett et sted. Jeg låner heller din. Dette blir en litt luthersk variant av en ellers morsom lek.
Fire ting jeg skulle gjort:
gått til dåktår og fått en slutt på itchy-and-scratchy-show-eksemen min.
Vist fingen til mange flere i trafikken.
Klippet håret, for jeg ser ut som Donna i "That seventies show".
Gått tur i Haugesund og snakket Haugesundsdialekt på tull til alle jeg taff.

Fire ting jeg skulle hatt:
En slags pudding som jeg kunne holde i hånda og leke med, og som kunne spises når jeg hadde lekt ferdig og så vokste den bare ut igjen. Som en annen type pudding.
Badekar.
Enda mer kostyme-drama på dvd (jeg har en god del fra før.)
Rockering!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...