Helsiki

Jeg har Mari på besøk. Hun er trøtt hun! Det er ikke bare jeg som synes Helsinki er utmattende, Mari sovnet på bussen hjem. Jeg lot henne bare sove, hun har jo adressen i lomma.
Vi har vært og sjåpet. Det er jeg jo ikke så flink til, så jeg har ikke handlet noe. Men vi skal forsøke igjen på mandag. Litt senere skal vi ut og drikke øl, og det har jeg faktisk enda ikke gjort i Helsinki. Så nå lager jeg plan a og b med nattbuss.
Det er bra å ha en hyggelig veninde på besøk, for jentene i klassen skal ha fest i kveld, og jeg er den eneste som ikke er invitert. Jeg føler meg jo ikke akkurat så lur da nei.  

Nå kom det en bussjåfør på døra med Mari...hvis vi skal rekke middagsavtalen vår må vi dra nå straks, og hun vil ikke snakke engang, så trøtt er hun. Det kan holde hardt.
Men jeg har fått pakke hjemmenifra, med tusen sørvarangeraviser, så jeg er fornøyd.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...