Ja det var jo klart. Nå som det gikk så bra.

Jeg er jo altså i denne klassen her i Helsinki. Det er en veldig fin klasse. Vi tenker veldig likt.
Vi holder på med et prosjekt som jeg synes er spennende.
Men i dag bestemte klassen seg for at vi skal gjöre dette prosjektet teoretisk.
Altså at vi skal ikke produsere ting og designe smarte möbler og väre miljöbestemte og konseptuelle hei hei hei, vi skal sitte hjemme hele semesteret og lese teori om dette, og så skal vi skrive om det, og så skal vi presentere teoriene våre i en bok. Hver vår immaterielle teori.
Det eneste vi skal gjöre praktisk er å koble sammen headset i et sounspace.

Å herregud så kjedelig det lyder. Jeg har jo en hel bachelorgrad som består store deler av å sitte hjemme og tenke lure tanker. Det er så enormt lite fristende.
Hva har jeg da her å gjöre?
Jeg må finne en plan b.

Nå som alt virket så lovende. Dårlig karma, dårlig karma.


I tillegg har Blogger tvunget meg til å skifte til Nye Blogger, og jeg ville väre åldskuul.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...