Sultenblogg

I dag har ingenting gått galt. Det føles litt utrygt.

De kom med møblene til meg i går. Bar dem inn og alt. De hadde plukket ut nytt bord til meg og greier, et kjøkkenbord. Det er litt stort til mitt lille rom, men argh. Det er ok. Det får da være måte på fiksing. Hovedproblemet er egentlig at stolen jeg hadde plukket ut passet i høyden til det bordet som jeg hadde plukket ut, så jeg sitter med albuene rundt ørene og skriver. Ja ja sann sann, rai tat ti rai. Det finnes vel noe skum på skolen jeg kan rappe med meg.
I dag har jeg vært og fått filt en kopi av nøkkelen til rommet mitt, det er nemlig smekklås, og jeg ser for meg muligheten til å glemme akkurat det om man går på do om natten for eksempel. Men nå: ekstranøkkel på passe lur plass. (Ikke for lur.)

Det har blitt litt smått med eting i det siste. Det ene er nå stress, men så skittent som det er her har mat vært litt nede på lista (og nå hører jeg noen som hoster så de brekker seg på kjøkkenet, veldig tydelig, høres ikke akkurat ut som noen som holder seg for munnen, nei) og det har kanskje blitt et par brødskiver om dagen og skolelunsjen. Heldigvis har pappa lært meg at om man synes det er litt lite fristende å spise, er det lov å kjøpe seg akkurat hva man vil.
Og nå har jeg jo fat og alt så nå er det pixxa og cola tjukk, hurra hurra! (cola light er for feiginger.)

Og så har Solemia endelig kommet i gang med bloggingen, og det er jo hyggelig.

Raaaaaap!

5 kommentarer:

Anonym sa...

heihei! æ følle fortsatt me, og hær e d æ har drevve me i d siste: æ har vært på en litn todagersturné i vesterålen me en litt skummel mann som mene at asbest bare e farlig for dæm som røyke. når æ kom hjæm igår sto alle døran i leiligheta på vidt gap (nåkka vi helst prøve å unngå for å holde varmen inne i stua og ikke ute i gangen) og et av vinduan på stua sto åpent, og det va fem minus ute, så da va d kanskje ti grader inne. så æ måtte ned i kjellern og sage opp litt ved og fyrte og fyrte helt til d blei sånn passe varmt og æ måtte gå for æ hadde en avtale. når æ sto opp i mårrest va d like forbanna kaldt igjen, men det viste sæ å være mi skyld, for æ hadde ve en feiltagelse trekt ut kontaktn til panelovn...

frk. Figenschou sa...

men ka du har i vesterålen å gjør?

Anonym sa...

Men Lill-Harriet, da? Jeg er visst litt i overkant ivrig for å få til et møte mellom to gamle kjenninger i storbyen...Men nå sa LH i går at hun hadde sendt melding til deg, og når du ikke nevner at du kanskje har/skal møte henne, så ble jeg bekymra for at du kanskje ikke hadde fått meldinga...Jaja. Quiz på ofelas i kveld ihvertfall, det er da noe...

frk. Figenschou sa...

Ja ok, jeg skal møte Lille Oljedråpe i morgen mellom to og fem! I Helsinki!

Anonym sa...

jo, æ sku lokke gymnaseleva til universitete i tromsø. d gikk ganske bra trur, æ. om en måne ska æ gjør d samme i kirkenes.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...