Og dessuten!

For hurra, det er Samefolkets dag!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Lill-Harriet er i Finland akkurat nå, i Rovaniemi. Men hun beveger seg sakte men sikkert sørover i landet, og vil komme til å være i Helsinki seinere i uka så vidt jeg forstår. Så det er altså mulig å treffe på kjentfolk i storbyen snart:)
Ellers har vi hatt et strålende Barents Spektakel her. Masse bra konserter, bl.a. med det legendariske russiske rockebandet Va Bank. Det kom russere hit fra Murmansk og Nikel for å få med seg konserten. Tøft, hva? Og filmklubben viste dokumentarfilmen "Prirechnyj" for en fullsatt kinosal. Har vel aldri før skjedd i filmklubbens historie. Alle hjerter gleder seg, med andre ord. Ellers har jeg ikke helt forstått hvor lenge du blir i Finland...

frk. Figenschou sa...

takk takk!
ÅÅÅÅÅ jeg og vil barentspektakle...
Jeg skal være her ut mail og litt lengre.

solveig sa...

kratulere!

nu e bloggen min sånn ca. oppe og går, eller det har den gjort lenge, men æ har ikke hadd nåt med det å gjøre. kordan vet man kor mange som e innom sia si?

frk. Figenschou sa...

det e en sånn tæller nederst, men den e gratis så avåtil vises den ikke. Klikk på den, logg inn med samme bruker og passord som på bloggen din. Du kan også klikke i det feltet der det står Bilde nederst, dær det e tydeli at det skulle vært nåt men ikke e nåt

ringringring sa...

Grrrrattulererrr!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...