innen 4 mai:

1: gjøre ferdig stolen:
sparkle&pusse stålunderstell
herunder klare å blande fram sparkel som herder
overtale verksmester til å lage avstandsknotter uten min innblanding
lime vinger på rygg
male sete og rygg
male understell
montere
få samme lengde på bena

2:gjøre ferdig plantegning
gjøre alle rettinger som veileder sa (det er ikke så mange)
lage fin svart ramme
lage tekstboks
(hm! dette er overkommelig!)
finne en lur måte å printe uhyret ut på
og, lysplan.

3:føre inn skjemategninger
puff
lampe
evt lampe i alternativ størrelse

4:lage arbeidstagning stol MED RETTINGER PÅ HØYDEN!
(bør ikke ta mer enn en dag)

5: underbygge konspept
lage miljøskisser m vingestol
lage miljøskisser reirstol
få fram konseptet i rendringer og skissing
(dette er veldig veldig viktig)

6: skriftlig rapport
nesten ferdig med den, men hvilken av datamaskinene på datalabben var det jeg lagret den på da? Fanes!


bør også, men må ikke, men bør absolutt:


7:pedagogiske hjelpemidler
montere oppnedboks
lage fænsi greier med horisontlinjer

8:plantegning av stolen reir, om tid. Nei skjemategning, herregud.

8:materialprøver. 9, skulle det være.



Det kan jo se ut som om jeg skal klare det, men alt som har med verkstedene å gjøre tar alltid mye lengre tid enn planlagt. Iallefall nå som man begynner å bli sliten og ikke kan tenke to tanker i strekk selv. I dag for eksempel har jeg gjort ferdig vingene og malt oversiden et strøk. Fra 9-18.
Så har jeg gjort en hel masse ting som bare ble tull. Heriblant sølt med sparkel, lynol, pusset, plagdes med plotteren og likevel ikke rukket å spise lunsj før tre.
Og sparkeltøvet kommer kanskje til å gi meg en hel masse ekstraarbeid i morgen.

Tirsdag i dag. Nesten onsdag. Halvveis i uka. Nesten helg, svarte!
(Hvorfor fungerer det aldri andre veien? Det er aldri nesten helg på en tirsdag når man kjeder seg!)

og så handle inn til julebursdagen må jeg å rekke før fredag. Torsdag.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...