Ooops.

Jeg har vasket fingrene i Lynol jeg. Det skal man visst ikke gjøre.
Det begynte da jeg ikke ville kjøpe whitespirit hos Grønner, men så var det ei i klassen som hadde ei flaske lynol stående og bakpå der sto det at den kunne brukes til penselrens. Så jeg vasket ikke akkurat hendene, men jeg renset rullen og penselen med lynol for hånd. Det som skjer da er at fingrene hovner opp. Og blir røde. Og klør.
Da alt dette skjedde, leste jeg bakpå flasken, for jeg ble litt forbauset, jeg hadde ikke sett noen varseletikett. Det var nok fordi alle advarslene ikke hadde fått plass i etikettform, skjønte jeg. Det er ikke måte på hvor farlig lynol er jeg er overrasket over at man overhodet får kjøpt det uten vandelsattest.
Fingrene er fortsatt litt pølsete, men nærmere normalen. Tok med hansker i dag jeg. Ansiktet er også litt hovent i kinnene, men det kan være solen.
Men det blir nok whitespirit fra nå.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...