det var to ting jeg skulle skrive om

Men jeg er litt usikker på om jeg husker begge to. Det ene tror jeg var jobbrelatert, eller så tror jeg det bare fordi jeg kom på det da jeg var på jobb. Det andre var om Radovan Karadzic er funnet og tatt, og at han har utgitt seg for å være alternativ behandler. Tenk så trasig! Hva om du endelig har funnet en behandling som virker, etter mange mange år i frustrasjon over helsevesnet, fortvilelse og smerter, og så viser det seg at behandleren din er en internasjonalt etterlyst folkemorder...pågrepet sådan. Så surt. Verre en stadig tilbakevendende dataproblemer vil jeg si.

Hva var nå det andre. Jo, i natt drømte jeg at noen sa til meg at de holdt på å daue seg ihjel. Det syntes jeg var fantastisk godt sagt da jeg våknet, så det tror jeg at jeg skal adoptere.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...