Hvem ER jeg egentlig?

Det er ting som tyder på at jeg er M. Wartiainen nemlig.
Jeg er ikke helt sikker, men det kan være det er tilfelle. Jeg mener, jeg var på butikken nå nettopp og da var det litt krøll i køen med en forlatt handlevogn og ingen eide den og alt var gemyttlig og så var det en dame der og så sier hun Nei er det DEG igjen, tenk jeg kjente deg ikke igjen nå heller, og tok meg på armen gjorde hun og alt, og jeg ANTE ikke hvem den damen var, men jeg fikk meg ikke til å si det siden vi jo nettopp hadde truffet hverandre før selv om jeg ikke hadde vært med på det, og hun smilte og smilte til meg, men hun kikket veldig rart på Morten hele tiden, og jeg selv om vi sto og betalte holdt jeg på å si til ham Bare betal du jeg må eh, og bare løpe inn i buttikken igjen, jeg fikk meg ikke til å si Du jeg aner ikke hvem du er, men jeg kunne jo bare sagt Nå tror jeg du tar feil av meg og noen andre, men det kom jeg joikke på før etter på, og akkurat det der har hendt før med en annen dame, og nå er det vel på tide med et puntum, det kommer her, . , Sånn, uansett, da det hendte sist begynte den damen det var snakk om den gangen, dette var også i kassa på rema ettusen, men på en annen remaettusen her riktignok, hun begynte å legge ut om sitt eget liv, og av det sluttet jeg at hun trodde jeg var M fra Myra, basert på hvor hun jobbet og sånn og siden hun trodde jeg og hadde jobbet der. Og den gangen smilte jeg også bare og jaet og haet, selv om det var ÅPENBART at jeg ikke var meg.
Morten er litt bekymret for at det nå går rykter om at hun har fått seg ny kjærest, selv er jeg mer opptatt av at det skal være så umulig å si til noen at man ikke aner hvem de er, i ren og skjær høflighetspanikk.

Huff.

Dette var etter at vi var en tur på hytta med noen møbler, der jeg benyttet anledningen til å hugge noen trær, jeg INNHALERTE mygg -og knott i særdeleshet. Jeg har fortsatt ei mygg bak den ene bihula som jeg ikke klarer å bli kvitt. I tillegg til at jeg ikke er helt sikker på hvem jeg er.

1 kommentar:

solveig sa...

æ skjønte ingenting av det der, æ. men det va nån som spurte mæ om ikke du hadde jobba på Myra.

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...