bilder av det som er utstilt i den ferdige utstillinga.





Vel, jeg tror ikke dette ble det ferdige resiltatet, men ideen min var at objektene skulle utstilles lagvis i monteren, på samme måte som historien i Sør-Varanger er lagvis, med forskjellige folkeslag, forskjellig klasser og også forskjellige lesemåter på historien.

3 kommentarer:

goooooood girl sa...

your blog is very good......

frk. Figenschou sa...

øh...nå ble jeg litt usikker her...

solveig sa...

æ må si mæ enig med good girl her. og så syns æ at utstillinga e kjempefin! glede mæ til å se hele til jul! det der med lag og sånt. det e så silje. gratulere med overstått og nåt som ser ut som et veldig kult resultat!

Arbeidernes foretrukne morgenmusikk

Jeg hører på... tekno? Og plystring. Da jeg kom på atelieret i morgest luktet det klasserom på kunsthøgskolen i Bergen, og det er ikke et mi...