travle tider

I dag har jeg vært på kontoret i hele dag. Det vil si ved kjøkkenbordet og gjort siljefigenschouting, tegnet på papir uten datatrøbbel og lett etter nyttig informasjon om datatrøbbel samt etter andre som misiker iphoto på internett. Det vil si at jeg har jobbet. Hvis jeg flytter meg ca to meter bort og førti cm ned, havner jeg i kroken ved vinduet, den har teppe på gulvet og radiator i ryggen og bokhylle og en nesten hemmelig og derfor nesten tom pose dundersalt, men siden jeg er på jobb går ikke det. Der kan man lete på internett etter mindre nyttig informason, samt hekle.
Det er viktig å holde jobbsfæren og hjemmesfæren adskilt.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...