Hakke tii, for vi må finne ............på en masse unnskyldninger

Jeg har ikke tid til å blogge så mye nå, for jeg skal få opp den der utstillingen, og i tillegg må jeg forholde meg til et eventyr av en glassmester som blir sur når han ikke får oppdrag som han ikke har levert pristilbud på etter tre purringer (da går oppdraget til de som ikke snakker stygt om samer og dessuten leverer et pristilbud), han mener vel at han har tvidd seg oppdraget siden han har vært her og sett på hva det går ut på, og kommenterer at han ikke LEKER butikk når jeg opplyser ham om at nei det har noen andre fått, men jeg må si at når du mister tegningene på det oppdraget du faktisk fikk, TO ganger, samt finner på din helt egen deadline, ikke klarer å få bestillt inn materiale, men sier at du allerede har gjort det, og bestiller inn rør fra Dannmark til ågerpris og sier at det ikke er mulig å få tak i sånne pris i Norge selv om det tok meg nøyaktig en telefon å finne sånne rør i Norge, da sier jeg at det er mye som tyder på at du LEKER butikk.
Himmel og hav.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...