Innlegg 888: glassholoiføljetongen

Nå er det en uke siden vi skulle ha monteren ferdig montert, seks uker siden den er bestilt, og i går var absolutt siste frist.
I dag får jeg en sms der han fra Arctic Glass spør om målene på rammen. (for tredje eller fjerde gang.)
Jeg kunne ikke svare, jeg hadde ikke klart å svare uten å være frekk. Jeg hadde nok skrevet Hva skal du med dem? Du bestilte jo fabrikkskjært ramme for en måned siden?
Så da ringte han og bannet på telefonsvareren min, jeg måtte jo skjønne at når han sendte sms så var det bråttom!

Jaja sann sann. Da blir det ikke ståmonter til åpningen, men det ser ut til at liggemonteren blir fin iallefall.

Tre dager igjen. Noe må vi vel klare å få opp til da.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...