åååhh...


Ferdig med utstilling.
Legger ved et bilde av hvordan det så ut før vi var ferdig. Når jeg er ferdig med å være sliten og lat skal jeg legge ut bilde av ferdig utstilling.

Nå som jeg ikke bor på jobben lengre, og faktisk også skal slutte å jobbe, ettersom jo utstillingen er oppe, skal jeg
utforske macen litt mer
Sortere og rydde i dokumentene (fortsatt på mac)
Lage powerpointpresentasjon med kart som jeg ikke ble ferdig med

hm. jeg trodde det skulle bli en skikkelig lang liste jeg.

ok, jeg skal også
ringe solveig en av dagene
spille spore
spille wii igjen
lage middager
stripse litt
lage noe av noen gamle arbeidstegninger
slappe av, sikkert

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...