Det er ikke så lett å komme på nye spennende ting å skrive om hver eneste dag når det ikke er hver dag man går lengre en til postkassa. Som er innendørs.
Det meste som skjer skjer inne i hodet mitt, og der er det jo som vanlig full fest, det er klart, men det er kanskje ikke så spennende for andre enn meg selv.

Sånn er dagen:
ca åtte-ni: jeg står opp
ca ni-fire: jeg prøver å ikke kaste bort for mye tid på internett og husarbeid men heller jobbe konstrukrivt med prosjekter og søknader
ca fire: jeg lager middag og hanhvisnavn kommer hjem og etterpå blir den spist.
ca senere: jeg drikker kaffe
ca syv: som den hamsteren jeg er våkner jeg til
ca elleve: jeg går og legger meg
ca ett: jeg sovner

inni dette har jeg og hvisnavn kanskje gått en tur.
Og jeg har hørt endel på radåi.

Men i morgen brytes rutinene, for vi har fått en lapp på døra om at brannalarmselskapet og sameiet må få komme inn i leiligheten fra syv.
Syv er et upraktisk tidspunkt, enten man er erhvervsfri eller barnefamilie.
Man er sjelden i humør til fremmedfolk klokken syv.


Men det er i morgen.
I dag blir det brad til middag, jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den.

2 kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...