Ting jeg kan (utvalg)

nyse 36 ganger på rad
høre den høyfrekvente lyden til mobilladeren min
få plass til hele hånden i munnen
bøye tommelen inntil håndleddet
spørre om veien på finsk
spille sekkepipe
spille tuba
lese fortest av alle
gjøre repetative oppgaver uten å gå lei
slikke meg på albuen
huske ting som skjedde da jeg var to
sykle på enhjulssykkel
lukte forskjellen på salt og sukker
glede meg til å stå opp og ta tran neste morgen
synge folkesanger du ikke har hørt før
få fin kontakt med unger jeg ikke har truffet før (unntatt eiril til gry)
si "limousin" og "vedvarende reinsdyrløs" på skolt
få fyr i ovnen, alltid
ødelegge elektronisk utstyr til det kjedsommelige
fortelle morsomme historier om familien min
gå kjempefort
finne gleden i å gjømme meg bak døra når mannen kommer hjem

2 kommentarer:

Bergljot sa...

...og så skriver du morsomt, også:-)

frk. Figenschou sa...

juhu! takk!

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...