Onkel reisende frøken

Drar til Kirkenes om noen timer, føler meg som en sprettball, doing-doing.

Burde kanskje skrevet mer om workshopen, men vet ikke helt hvordan jeg skal konkludere.
traff to svært hyggelige mennesker
traff tyve hyggelige mennesker
ga meg en puff videre i mine egne prosjekter
på workshopen skulle vi bygge store konstruksjoner, hurra, men jeg havna på minimalistgruppa, som for det meste brukte tape, buhu
likevel fornøyd med resultatet
ville likevel gjerne bygget mer
var på mannegruppe med polakker som ikke lot meg holde i en hammer engang
ble sendt ned for å sy
så ikke så mye av warsawa
innså at er man kveldstrøtt så er man kveldstrøtt, da må man finne en annen teknikk for nettverksbygging (blærgh) enn alkoholbaserte samtaler

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...