posten da vettu

Jeg skrev jo om at jeg hadde fått et postbankkort der jeg var sladdet. Og at jeg gikk på posten og fikk tatt et nytt bilde siden det sladdete likevel var så gammelt, og at de tok det sladdete og jeg måtte leve uten kort og at når det nye kortet kom var det det gamle likevel.
Da ringte jeg Postbanken og fikk snakke med noen og så skulle det ordne seg.

Siden har det bare rydd inn kort og her sitter jeg med tre nye postbankkort i hånden og er litt usikker på om de kanskje muligens apes med meg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Er det ditto nye mengder penger på kontoen?

frk. Figenschou sa...

det spurte nemlig morten om og- jeg tror bare det blir tredobbel årsavgift.

Anonym sa...

Kven er Morten?

frk. Figenschou sa...

hanhvisnavnsmsmsms

Bergljot sa...

I gamle dager, på åttitallet, likte vi godt Postbankens kort. Bildene var også da dårlige, og i tillegg var de i svarthvitt. Venninner (over 18...) med slike kort var gull verd!

frk. Figenschou sa...

Kanskje jeg kan begynne å selge dem da.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...