ting jeg ikke kan (i utvalg)

kjøre bil
spille gitar
den store gangetabellen
kjøre båten fra bekkevold til harefoss
se en hel film uten å kjede meg litt
samisk
lyge (bare hvis forholdene ligger til rette)
la være å røpe overraskelser jeg har planlagt
ligge på albuen ved bålet
brette origami
føne håret
månedsrekkefølgen etter august
teletakt (een too tr!een to tr!een too tr!)
danse
lage brunsaus (men jeg fikk det fint til før)
holde på humøret hvis jeg ikke får mat
gi meg
huske navn på folk det er viktig å vite hvem er
popkulturelle referanser (VIRKELIGE popkulturelle, starwars er nerdekulturell)
like opera

Ingen kommentarer:

Siden sist (som er ca 16 timer siden)

Vi har fått ny kran på badet. Den forrige brakk for noen måneder siden, men det har vært mulig å bruke den ved hjelp av en vaskeklut. (Jeg o...