Posten, posten

For en liten tid tilbake fikk jeg nytt postbankkort, der bildet på baksiden var en sladdet utgave av meg selv. Ettersom det er greit å kunne legitimere seg utn å ha med pass, gikk jeg på posten og ba om å få figurere usladdet på mitt eget kort.
Damen bak skranken var helt enig, og vi var dessforuten også enige om at det var på tide å bytte ut bildet, ettersom det var over ti år gammelt og man ser litt forskjellig ut som nittenåring og tredveåring. Heldigvis.
Så vi stakk bak skranken og hun knipset et polaroidbilde, og så måtte jeg klare meg uten bankkort noen uker.
I dag kom det i posten, og hei og hopp, med det gamle bildet, silje brilleløs med stritt hår.

Heldigvis har jeg ny fin jakke så jeg har LYST å ta en tur i byen.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...