videre!

Nå var det da ett eller annet jeg hadde tenkt å skrive om, men hva var det?
Jaja.
Jeg drar altså snart hjem, så jeg skifter flere ganger om dagen sånn at jeg skal få brukt alle sommerklærne mine i år.
Og så har jeg funnet fram sekkepipa, for jeg drar på landskappleiken i...overimorgen er det ja. Det er ganske lenge siden jeg har spilt, og oppi sekkepipebagen fant jeg den andre sekkepipa mi, den slovakiske, og den visste jeg ikke at jeg ikke visste hvor var engang.
Hu hei hvor den bråker. Den estiske altså. Det er slitsomt å øve. Men nå heter det jo ikke øve, ettersom jeg hverken studerer musikk lengre eller skal ha konsert snart.
Jeg er nok ikke så populær i huset. Men naboene hører på tv kjempehøyt til langt etter klokken ett så litt romslige må de også være.
Jeg er klar over at å høre på tv kjempehøyt er ei dårlig setning, men å se kjempehøyt på tv er like ille, det høres ut som man har knabbet med seg en sandvolleybaldommerstol fra festplassen i fylla, og satt den foran tven.

Ellers, noen kjappe ut:
Hvor langt kan en maur ramle før den slår seg i hjel?
Hvor langt kan en elefant ramle før den slår seg i hjel? Her snakker vi vannrette fall.
Kan man så frø rett i bæsj? Ettersom det er gjødsel?

1 kommentar:

Tenkerbell sa...

I følge Gartneren kan man så frø rett i bæsj, men han tviler på at noen vil ha blomsten i stua...

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...