det åttende datadrapet siden januar 2008

Jeg har egentlig glemt at man må jo blogge hver eneste dag.

I går leverte jeg altså inn macverket på reperasjon, og det har jeg jo prøvd på før, men denne gangen fikk jeg faktisk levert den fra meg til en litt irritert bergenser. Køen ble lengre og lengre mens jeg ramset opp alt som var galt, og han forsøkte å skrive ned det jeg sa/misforstå/oversette til bergensk.
Det passer litt dårlig å levere in macverket nå, men jeg har jo traktoren stående hjemme. Den godegamle fujitsuen min. Den er riktignok nærmere fem år, men om man bare gir den litt tid kommer den seg på internett, og mannen og den har vært godvenner mens jeg har vært i Kirkenes.
Så kommer jeg.
I dag gikk den i stykker. Den ville rett og slett ikke slås på.

Hver dag er en fest.

Så kom mannen hjem. Da ville den slå seg på så lett som bare det.

Hver dag en fest.

1 kommentar:

Bergljot sa...

Det er temmelig enerverende når ting som har bestemt seg for å dø ombestemmer seg etter håndspåleggelse fra Mannen. All min sympati og støtte i disse festtider.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...