ikke det nei

Jeg drømte i natt om kongen, han holdt på å sykle meg ned, jeg hadde fruen fra havet sin gamle sykkel, og han var så hyggelig, og så viste det seg at vi bodde på samme ungdomsherberge, ungdomsherberget Rica Artic Hotell, så vi snakke litt sammens under frokosten, og jeg drakk cola og var høy og sprudlende på sukker, noe kongen fornøyd bemerket, og jeg tenkte, endelig har jeg noe å blogge om! Og så våknet jeg og var fornøyd i enda noen minutter før jeg innså at det var en drøm, og bare det, og jeg og kongen hadde nok ikke snakket om følelsen av lim på tennene når man drikker cola til frokost.

6 kommentarer:

A sa...

Den historien var så søt at det ikke var noe problem å lese den to ganger :-)

A sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
frk. Figenschou sa...

jaggumeg! to ganger står den ja!

Jeg har som kjent litt data- og nettrøbbel. Det er mer en tilstand enn en hendelse.

Anonym sa...

Du er så fornøyelig å lese, at det er en drøm. En prinsessedrøm.

frk. Figenschou sa...

enda det ikke er noe å blogge om for tiden! åh, det var en staselig kommentar.

Anonym sa...

Det er staseslig når man har en skyggeleser.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...