Søndag!

Også i dag skal jeg blogge! Huhei som det går!

I morgen drar jeg til Kirkenes igjen. Så jeg må vel pakke på noe tidspunkt. Hvis ikke jeg og mannen heller ser en episode av House. House er stas. Men jeg skulle ønske han fantes i virkeligheten og jobbet med datarelaterte problemer.
I morgen skal jeg forsøke å hente macen, som jo er dekket av sånn applecare plan, som strengt tatt ikke dekker noen ting, men det er greit, den dekker litt mer enn ingenting og når maskinen nå engang er kjøpt i Texas....
da kan man ikke støtte seg til den norske forbrukerkjøpsloven. Men det forundrer meg at de forøker å selge den til norske forbrukere, ettersom den er kjempedyr og dekker mye mye mindre enn den norske forbrukerkjøpsloven. Nåja. Apple er vel ikke kjent for fremadstormende sevice. Og Bergen endra mindre, så Eplehuset i Bergen er jo spennende.

Men det er i morgen altså.
I dag har vi latet oss, og gått en tur, da så vi en stor torsk, som spiste noe på bunnen sånn at sporen kom opp over vannet, og etterpå så vi en bittebitteliten brennmanet, på størrelse med en appelsin kanskje, den var nesten søt, men man må ikke ta på den likevel. Nå var det langt ned da, så ingen fare. Men likevel. Man må ikke ta på dem.
Og så regnet det hele tiden så vi ble veldig våte, selv om vi hadde goretexklær, men mine er ganske gamle, så texen har begynt å gå ut av dem.
Mannen mente å observere at bergensere er vant til å bli våte, så det plager dem ikke.
Jeg er egentlig uenig. Jeg er vant til å være kald, men jeg liker likevel ikke å fryse. Jeg tar på meg mye klær når det er kaldt.
Jeg mener at det faktum at engelskmenn trekker i shorts mye fortere enn finnmarkinger understøtter mitt poeng.

Nå drikker jeg poløl. Dansk poløl med appelsinblomsthonning. Høres fælt ut, men er kjempefriskt!
Jeje!

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...