Hva har vi her? ........En flaske saft!

I dag hadde vi en gruppe fra Jæren.
De tuslet rundt på museet og pludret blidt i klynger.
I butikken selger vi flaskeskjulere, sånne russiske dukker av brannmenn og politimenn og sånn, til å gjemme vodkaflasken inni.
De var kjempepopulære. For man kan jo også ha en saftflaske inni, som de sa.
Enkelte av dem klarte ikke engang å uttale ordet vodka, og da snublet jeg også i akkurat det ordet hver gang jeg skulle si det.

Ingen kommentarer:

Arbeidernes foretrukne morgenmusikk

Jeg hører på... tekno? Og plystring. Da jeg kom på atelieret i morgest luktet det klasserom på kunsthøgskolen i Bergen, og det er ikke et mi...