Her går det unna

Jeg er blitt nesten like slapp i bloggingen som søstersen.
Siden sist har jeg kjørt fly, buss og båt, sett verdens lengste sildebord, vært i bryllupp uten at noen ble gift, levert in macverket til reperasjon, gått opp på fløyen, gått ned fra fløyen.

Og snart skal jeg kjøpe kasser på hjul til å ha under sengen, og så må jeg stemme til sametingsvalget, og det er et mareritt. Både fordi jeg ikke vet hvem av tullingene jeg skal stemme på, og dessuten var det nesten umulig å stemme til Sametingsvalget fra Bergen sist, men jeg har bestemt meg for å prøve en gang til for oppdragelsens skyld.

Og så har henderne mine plutselig hovnet opp til småtjukkebollahender, noe som unektelig er litt pussig.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...