oi

Nå skulle jeg til å skrive et innlegg om lørdag i Kirkenes.
Litt om det å beregne når man skal gå ned, man må jo gå ned så man rekker butikkene som stenger to, men ikke så tidlig at man blir gående og slenge og vente på avisene som kommer med flyet. Hovedstatdsavisene altså. Lokalavisene kommer dagen før.
Og så skulle jeg til å begynne på en harang om hvordan det er umulig å finne noen å gå på puben med om kvelden på denne tiden, for alle er på hytta, men så innså jeg plutselig at jeg bedrev ren eksotisme.
Jeg er jo herfra. Jeg burde bedrive eksotisme når jeg er i Bergen.

Jeg har i sannhet dannet meg ut.

Uff.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...